fbpx
خبریں

گاڑی چوری کرنے کے نئے طریقے، مالکان یہ ہدایات یاد رکھیں

گاڑیوں کے دیگر مالکان کی طرح یقیناً آپ بھی جرائم کی بڑھتی ہوئی شرح سے پریشان ہوں گے، کیونکہ آپ کو بھی اپنے موبائل، گاڑی یا قیمتی سامان کے چوری ہونے کا خطرہ رہتا ہے۔

لیکن کیا آپ جانتے ہیں ان جرائم کی وجہ آپ خود بھی ہوسکتے ہیں، جانتے ہیں کیوں؟ وہ اس لیے کہ آپ کی گاڑی پر لگے مختلف اسٹیکرز چوروں کو آپ کی سوچ سے کہیں زیادہ معلومات فراہم کرتے ہیں۔

آپ نے عام طور پر دیکھا ہوگا کہ گاڑی کی چوری یا اس سے منسلک سامان سائیڈ مرر، ہیڈ لائٹس یا دوسری اشیاء کی چوری کرنے والے عموماً منٹوں سیکنڈوں میں اپنا کام کرکے غائب ہوجاتے ہیں۔ یہاں ہم آپ کو برائٹ سائیڈ نامی ویب سائٹ پر جاری کی گئی کچھ ایسے طریقے بتائیں گے جن پر عمل کرکے آپ اپنی گاڑی یا اس سے منسلک چیزوں کو چوری ہونے سے بچا سکتے ہیں۔

یاد رکھیں ! اگر آپ کی کار میں بمپر اسٹیکرز موجود ہیں تو انہیں فوری طور پر ہٹا دیں کیونکہ آپ کی کار پر موجود بمپر اسٹیکرز دوسروں کو آپ کی سوچ سے کہیں زیادہ معلومات فراہم کرتے ہیں! وہ حسب ضرورت اسٹیکر جو آپ نے اپنے کتے کے ساتھ بنایا ہے وہ ڈاکوؤں کو بتا سکتا ہے کہ آپ اپنے گھر یا اپنی کار سے بہت زیادہ وقت گزارنا پسند کرتے ہیں، یا یہ کہ آپ کے پاس کتے کی واقعی مہنگی نسل خریدنے کے لیے کافی دولت ہے۔

جیسا کہ آپ کی گاڑی پر ایک اسٹیکر چسپاں ہے جس سے یہ ظاہر ہوتا ہو کہ آپ کچھ مہینوں کے لیے طویل فاصلے کا سفر کرنا پسند کرتے ہیں، اگر آپ کو اپنی سرگرمیوں پر فخر ہے تو اسے دکھانے کے لیے بمپر اسٹیکرز کا استعمال نہ کریں، یہ ناپسندیدہ لوگوں کو راغب کر سکتا ہے اور انہیں غیر ضروری معلومات فراہم کر سکتا ہے۔

اس کے علاوہ کالج کا نام جس میں آپ جاتے ہیں یا وہ مقام جہاں آپ گولف کھیلنا پسند کرتے ہیں۔ اگر آپ کسی خاص پیشے سے وابستہ ہیں تو اس کے اسٹیکر سے چور آسانی سے اندازہ لگا سکتے ہیں کہ وہ آپ کی گاڑی میں کتنی قیمتی چیزیں تلاش کرسکتے ہیں۔

یہ ایسی باتیں ہیں جسے آپ کو کبھی بھی اجنبیوں کے ساتھ شیئر نہیں کرنا چاہیے، آپ کی کار جتنی زیادہ ذاتی نوعیت کی ہوگی، اتنا ہی آپ کو یاد رکھا جائے گا، ویسے تو یہ بات ہمیشہ بری چیز نہیں ہوتی لیکن اگر کہیں سڑک پر آپ کی کسی سئے تلخ کلامی ہوجائے تو سامنے والے کو متعلقہ حکام کو آپ کی شکایت کرنے میں آسانی ہوگی۔ اگر آپ کے پاس حسب ضرورت لائسنس، نمبر پلیٹ یا بہت سارے اسٹیکرز لگے ہوں گے۔

اگر آپ اپنی کار کو فروخت کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں تو کار پر بہت سارے بمپر اسٹیکرز خریداروں کو دور کرسکتے ہیں اور وہ کار کے پینٹ کو بھی نقصان پہنچا سکتے ہیں۔

تاہم ایک اسٹیکر ایسا بھی ہے جو چوروں کو دور رکھ سکتا ہے وہ تجویز کرتا ہے کہ آپ نے اپنی کار میں الارم یا ٹریکنگ سسٹم لگا رکھا ہے۔ آپ کو اپنی گاڑی میں الیکٹرانکس کو زیادہ دیر تک نہیں رکھنا چاہیے۔ موبائل فون یا چارجر چھوڑنا ان کو مستقل طور پر نقصان پہنچا سکتا ہے۔

اس کے علاوہ آپ کو اپنے ڈرائیونگ شیشوں کو براہ راست پڑنے والی سورج کی شعاعوں سے دور رکھنا چاہئے، براہ راست سورج کی روشنی کی عینک اور پلاسٹک یا دھاتی فریم کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔

اس بات کا بھی خیال رکھیں کہ اپنی گاڑی میں پلاسٹک کی پانی کی بوتل نہ چھوڑیں کیونکہ گرمی کی شدت سے وہ کیمیائی مرکبات جو مختلف قسم کے پلاسٹک بوتلوں کی تیاری میں استعمال ہوتے ہیں وہ کچھ دیر بعد پلاسٹک سے پانی میں منتقل ہوسکتے ہیں۔

Comments




Source link

Facebook Comments

رائے دیں

Back to top button