fbpx
خبریں

نہار منہ لہسن کے جوے کیوں کھانے چاہئیں؟ 5 حیران کن فوائد

لہسن ایک ایسی غذا ہے جس کا استعمال زمانہ قدیم سے دوا کے طور پر بھی کامیابی سے استعمال ہوتا آیا ہے اور یہ طریقہ آج بھی اتنا ہی فائدہ مند ہے۔

لہسن کے چند جوے صبح کے وقت کھانے کے کیا فوائد ہیں؟ آج ہم آپ کو اس حوالے سے بہت مفید معلومات فراہم کریں گے۔

ماہرین صحت کے مطابق لہسن کا نہار منہ استعمال بھوک کو بہتر بناتا ہے اور ہاضمے کے عمل کو مضبوط اور اعصابی نظام کو تقویت دینے کے ساتھ ساتھ دباؤ کے احساس کو بھی کم کرتا ہے۔

کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے سے لے کر قوت مدافعت بڑھانے تک لہسن اپنی خاص اہمیت اور مقام رکھتا ہے، صبح خالی پیٹ لہسن کا استعمال پیٹ میں ہونے والی خرابیوں میں بھی مفید ہے خاص طور پر اسہال کی کیفیت میں یہ بہت فائدہ مند ہے۔

صحت مند طرز زندگی کیلئے اکثر لوگ نہار منہ گرم پانی پیتے ہیں، کچھ لوگ چنوں کا استعمال کرتے ہیں اور کچھ لہسن کے جوے کھاتے ہیں۔ ماہرین کے مطابق روزانہ صبح سویرے لہسن کے جوے کھانے سے آپ ممکنہ طور پر بیماریوں سے محفوظ رہ سکتے ہیں۔

نہار منہ لہسن کے جوے کھانے کے 5 فائدے

غذائیت :

کم کیلوری رکھنے والا لہسن غذائی اجزاء کے لحاظ سے بہت اہمیت کا حامل ہے، اس میں ضروری وٹامنز جیسے وٹامن سی، وٹامن بی 6، اور مینگنیج اور سیلینیم جیسے معدنیات پائے جاتے ہیں۔

صبح سویرے نہار منہ لہسن کے جوے کا استعمال آپ کے روزانہ غذائی اجزاء کی مقدار میں اضافہ کرتا ہے، جس سے مجموعی صحت اور تندرستی میں مدد ملتی ہے۔

قوت مدافعت :

لہسن قوت مدافعت بڑھانے والی خصوصیات کے لیے اہم جانا جاتا ہے، اس میں ایلیسن سمیت مرکبات ہوتے ہیں جن میں اینٹی مائکروبیل اور اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات ہیں۔ لہسن کے جووں کا باقاعدگی سے استعمال صحت مند مدافعتی نظام کی مدد کرتا ہے، ممکنہ طور پر عام بیماریوں کے خطرے کو بھی کم کرتا ہے۔

قلبی صحت کیلئے مفید

لہسن ممکنہ طور پر دل کے امراض سے بچاؤ کیلئے فائدہ مند ہے۔ یہ کولیسٹرول کی سطح کو برقرار رکھنے اور بلڈ پریشر کو کم کرنے اور خون کی گردش کو بہتر بناتا ہے یہ اثرات بنیادی طور پر لہسن میں پائے جانے والے سلفر مرکبات سے منسوب ہیں۔

دل کے امراض میں مبتلا افراد کے لیے بھی لہسن کسی نعمت سے کم نہیں، اگر خون کی شریانیں بند ہونے لگیں تو روزانہ خالی پیٹ لہسن کے جووں کا استعمال بہت جلد دل کی صحت اور طبیعت بحال کر سکتا ہے۔

کینسر سے بچاؤ کیلئے

لہسن اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے جو خلیوں کو آزاد ریڈیکلز کی وجہ سے ہونے والے آکسیڈیٹیو نقصان سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔

اینٹی آکسیڈنٹس مجموعی صحت کو برقرار رکھنے میں ایک اہم کردار ادا کرتے ہیں اور لہسن کے جوے کینسر کی بعض اقسام سمیت دائمی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے پر مثبت اثر ڈال سکتے ہیں۔

سوزش میں کمی :

دائمی سوزش صحت کے مختلف مسائل سے منسلک ہے۔ لہسن میں ایسے مرکبات ہوتے ہیں جو سوزش کے خلاف خصوصیات رکھتے ہیں، جو جسم میں سوزش کو کم کرنے میں مدد کر سکتے ہیں۔ لہسن کے لونگ کو اپنے صبح کے معمولات میں شامل کرنے سے، آپ ممکنہ طور پر صحت مند سوزش سے محفوظ رہ سکتے ہیں۔

Comments




Source link

Facebook Comments

رائے دیں

Back to top button