fbpx
خبریں

دماغی مسائل کے شکار مسافر نے اچانک طیارے کا ایمرجنسی دروازہ کھول دیا

بنکاک: نہ صرف طیارے کے اندر بلکہ پورے ایئرپورٹ پر اس وقت کھلبلی مچ گئی جب دماغی مسائل کے شکار ایک کینیڈین مسافر نے ٹیک آف سے عین قبل اچانک طیارے کا ایمرجنسی دروازہ کھول دیا۔

روئٹرز کے مطابق چیانگ مائی ہوائی اڈے سے دارالحکومت بنکاک کے لیے روانہ ہونے کی تیاری کرنے والے تھائی ایئر ویز کے طیارے کا ایمرجنسی دروازہ اچانک کینیڈا کے ایک سیاح نے کھول دیا، جس کی وجہ سے طیارے کے اندر مسافروں میں افراتفری مچ گئی۔

پرواز میں موجود فیس بک کی ایک صارف اننیا تیانگٹے نے اس واقعے سے متعلق پوسٹ میں لکھا کہ ایمرجنسی دروازہ کھلتے ہی پورا طیارہ افراتفری کا شکار ہو گیا، کچھ ہی دیر میں اہلکاروں نے آ کر مسافر کو پکڑا اور طیارے سے باہر لے گئے۔ اننیا کا کہنا تھا کہ اگر طیارہ اس وقت سطح سمندر سے 30,000 فٹ بلندی پر ہوتا تو کیا ہوتا؟

چیانگ مائی ہوائی اڈے کے ڈائریکٹر نے جمعرات کو دیر گئے بتایا کہ ایک مسافر نے ہنگامی دروازہ کھولا تھا، جس کی وجہ سے فلیٹبل سلائیڈ فعال ہو گئی اور طیارہ ٹیک آف کرنے سے قاصر رہا، جس کی وجہ سے طیارہ ٹرمینل پر واپس آ گیا اور مسافر اتر گئے، اور تکنیکی ماہرین نے حفاظتی معائنہ کیا۔

حکام کے مطابق اس خلل سے ہوائی اڈے پر ایک درجن سے زیادہ دیگر پروازیں متاثر ہوئیں۔ تھائی ایئر ویز کا کہنا تھا کہ معائنے کے بعد طیارے کو تمام مسافروں اور عملے کے ساتھ روانہ ہونے کی اجازت دے دی گئی۔ جب کہ 40 سالہ مسافر کو مقامی پولیس اسٹیشن لے جایا گیا، جہاں اس نے دروازہ کھولنے کا اعتراف کیا اور وجہ بتائی کہ اسے لگا کہ کچھ لوگ اسے مارنے کے لیے اس کا پیچھا کر رہے ہیں۔

مسافر کے وکیل کا کہنا تھا کہ مسافر کے بیان سے لگ رہا ہے کہ وہ فریب خیال (ہالوسنیشن) میں مبتلا ہے۔

Comments




Source link

Facebook Comments

رائے دیں

Back to top button