fbpx
خبریں

ایم کیوایم نے بھی پیپلزپارٹی کیخلاف مقدمہ درج کرادیا

کراچی : نارتھ ناظم آباد میں ایم کیوایم اور پی پی کارکنان کے درمیان ہونے والے جھگڑے کا مقدمہ ایم کیو ایم پاکستان نے بھی جوابی طور پر پی پی کارکنان کیخلاف درج کرادیا۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے علاقے نارتھ ناظم آباد میں گزشتہ شب دونوں سیاسی جماعتوں کے کارکنان میں تصادم ہوا تھا، جس کا مقدمہ پہلے پیپلزپارٹی کی جانب سے درج کرایا گیا اور اب ایم کیو ایم نے بھی جوابی کارروائی کردی۔

متحدہ قومی موومنٹ کی جانب سے حیدری تھانے میں کرن مسعود کی مدعیت میں مقدمہ درج کیا گیا، مقدمے میں پیپلزپارٹی کے8اور40نامعلوم افراد کو نامزد کیا گیا ہے۔

ایم کیو ایم کی جانب سے حیدری تھانے میں دی گئی درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا ہے کہ متحدہ کارکنان حیدری مارکیٹ کے قریب پمفلٹ تقسیم کررہے تھے۔

پی پی کے کارکنان نے ایم کیو ایم کارکنوں کو ہراساں کیا اور اغوا کرکے اپنے انتخابی دفتر لے گئے، دیگر کارکنان اپنے ساتھیوں کو چھڑانے وہاں گئے تو پیپلزپارٹی والوں نے ان پر بھی تشدد کیا۔

درخواست میں مزید کہا گیا ہے کہ پیپلزپارٹی کارکنوں نے اسلحے کے بٹ مار کر ہمارے کارکنان کو زخمی کیا، متعلقہ پولیس قانون کے مطابق پی پی کارکنوں کے خلاف مؤثر کارروائی کرے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل پیپلزپارٹی کی جانب سے اس کے انتخابی دفتر پر حملے کا مقدمہ ایم کیوایم کارکنان کیخلاف درج کرایا گیا تھا۔ پولیس کے مطابق مقدمہ ایم کیوایم کے 40 سے 50 کارکنان کیخلاف درج کیا گیا ہے۔ مقدمے میں بلوہ، اسلحہ دکھا کر جان سے مارنے کی دھمکی کی دفعات شامل ہیں۔

Comments




Source link

Facebook Comments

رائے دیں

Back to top button