fbpx
خبریں

انڈیا نے ڈیوس کپ گروپ ون پلے آف میں پاکستان کو شکست دے دی

انڈیا نے ورلڈ گروپ ون کے پلے آف مقابلے میں پاکستان کو چار، صفر سے شکست دے کر اسلام آباد کے گراس کورٹ میں ڈبلز اور سنگلز دونوں میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

پاکستان کے خلاف ڈیوس کپ میں دونوں سنگل میچز جیتنے کے بعد انڈیا نے پیچھے مڑ کر نہیں دیکھا اور پاکستان کے خلاف ڈیوس کپ میں اس کا مجموعی ریکارڈ آٹھ، صفر سے برابر کر دیا۔

سکیت مینینی اور یوکی بھمبری کی انڈین جوڑی نے عقیل خان اور مزمل مرتضیٰ کی پاکستانی جوڑی کو چھ، دو اور سات، چھ سے شکست دی۔

پاکستان کے معروف کھلاڑی اعصام الحق قریشی ہیمسٹرنگ انجری کے باعث کورٹ نہیں جا سکے جس کی وجہ سے ڈبلز میں پاکستان کے جیت کے امکانات متاثر ہوئے۔

اس سیکشن میں متعلقہ حوالہ پوائنٹس شامل ہیں (Related Nodes field)

انڈیا کے نکی پوناچا نے پاکستانی کھلاڑی محمد شعیب کو 64 منٹ میں چھ، تین اور چھ، چار سے ہرایا۔

ورلڈ گروپ ون کے پلے آف میں جیتنے والی 12 ٹیمیں ستمبر میں ورلڈ گروپ ون ٹائی کھیلیں گی جب کہ ہارنے والی اتنی ہی ٹیمیں ستمبر میں ورلڈ گروپ ٹو ٹائی میں بھی مدمقابل ہوں گی۔

انٹرنیشنل ٹینس فیڈریشن (آئی ٹی ایف) نے سکیورٹی وجوہات کی بنا پر مقابلوں کو غیر جانبدار مقام پر منتقل کرنے کی انڈین درخواست مسترد کر دی تھی جس کے نتیجے میں انڈیا 1964 کے بعد پہلی مرتبہ پاکستان سکواڈ بھیجنے پر مجبور ہوا۔

دونوں ممالک کے درمیان آخری ڈیوس کپ ٹائی 2019 میں قازقستان میں کھیلا گیا، جس میں ہندوستان نے پاکستان کے خلاف 0-7 کی ریکارڈ کامیابی حاصل کی۔




Source link

Facebook Comments

رائے دیں

Back to top button