fbpx
خبریں

امریکی ویزے کی تجدید کیلئے پروگرام کا آغاز

امریکا نے ایچ ون بی فارن ورک ویزا کی تجدید کے لیے ایک پائلٹ پروگرام کا آغاز کیا ہے جس سے ہزاروں بھارتی ٹیک پروفیشنلز کو فائدہ پہنچنے کا قوی امکان ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق ایچ ون بی ویزا ایک نان امیگرنٹ ویزا ہے جو امریکی کمپنیوں کو خصوصی شعبوں میں غیر ملکی کارکنوں کو ملازمت دینے کی اجازت دیتا ہے، اس کے لیے تکنیکی مہارت کی ضرورت ہوتی ہے۔

ٹیکنالوجی کمپنیاں ہر سال بھارت اور چین جیسے ممالک سے ہزاروں ملازمین کی خدمات حاصل کرنے کے لیے اس ویزہ پر انحصار کرتی ہیں۔

29 جنوری کو شروع ہونے والا پائلٹ تجدید پروگرام یکم اپریل تک جاری رہے گا۔ اس کے تحت ایچ ون بی ویزا ہولڈرز جنہیں اپنے ویزے کی تجدید کی ضرورت ہے، وہ عارضی طور پر بیرون ملک سفر سے قبل امریکا میں اپنے ویزے کی تجدید کر سکتے ہیں۔

visa

اس حوالے سے اعلان گزشتہ سال جون میں وزیر اعظم نریندر مودی کے سرکاری دورہ امریکا کے دوران کیا گیا تھا۔

پیر کے روز ایک بیان میں اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ نے کہا کہ پائلٹ پروگرام 29 جنوری 2024 سے یکم اپریل 2024 تک درخواستیں قبول کرے گا۔

تقریبا دو دہائیوں میں یہ پہلا موقع ہے کہ محدود تعداد میں ایچ ون بی غیر تارکین وطن امریکا کے اندر سے اپنے ویزوں کی تجدید کرسکیں گے۔

اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ کا کہنا ہے کہ پائلٹ پروگرام رضاکارانہ ہے اور یہ ہر ہفتے تقریبا 4ہزار درخواستوں کی اجازت دے گا، جن میں سے 2ہزار درخواست دہندگان کے لیے ہیں جن کے پہلے ایچ ون بی ویزا کینیڈا کے سفارتی مشنوں نے جاری کیے تھے۔

اس کے علاوہ مزید 2ہزار ایسے درخواست دہندگان کے لئے جن کے پہلے ایچ ون بی ویزا بھارت میں امریکی سفارت خانوں اور قونصل خانوں کی طرف سے جاری کیے گئے تھے۔

درخواستیں 29 جنوری، 5 فروری، 12 فروری، 19 فروری اور 26 فروری کو جاری کی جائیں گی۔ خواہشمند مندرجہ بالا مخصوص تاریخوں کے دوران صرف لنک کردہ پورٹل کے ذریعے درخواست دے سکیں گے ۔

درخواست دہندگان جو ایک درخواست کی تاریخ پر درخواست دینے سے قاصر ہیں وہ داخلے کی مدت کے دوران بقیہ درخواست کی تاریخوں میں سے کسی پر بھی دوبارہ درخواست دینے کی کوشش کرسکتے ہیں۔ یہ مدت اس وقت ختم ہوجائے گی جب یکم اپریل تک یا اس سے پہلے تمام درخواستیں پوری ہوجائیں گی۔

محکمہ خارجہ کو درخواست دہندہ کا پاسپورٹ اور دیگر مطلوبہ دستاویزات موصول ہونے کی تاریخ سے دیگر پروسیسنگ تک چھ سے آٹھ ہفتے کا وقت لگے گا۔

اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ کا کہنا ہے کہ تمام درخواستوں کو پہلے موصول اور پہلے کارروائی کی بنیاد پر نمٹا جائے گا۔

امریکی اسٹیٹ ڈپارٹمنٹ کے مطابق وہ افراد جو پائلٹ پروگرام میں شرکت کی شرائط پر پورا نہیں اترتے یا جو پائلٹ پروگرام میں حصہ نہ لینے کا انتخاب کرتے ہیں، وہ بیرون ملک امریکی سفارت خانے یا قونصل خانے میں ویزا کی تجدید کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

Comments




Source link

Facebook Comments

رائے دیں

Back to top button